CCGK hà participatu à i Milipol Pairs parechje volte

Milipol Paris, l'avvenimentu di punta per a sicurità di a patria hè urganizatu sottu u patronu di u Ministeru di l'Interior francese.Il s'agit d'un événement officiel réalisé en partenariat avec la police nationale et la gendarmerie française, le service de défense civile, la douane française, la police municipale, l'Interpol, etc.
A marca Milipol hè a pruprietà di GIE Milipol, chì include cum'è CIVIPOL, Thales, Visiom è Protecop.U presidente di Milipol hè ancu u CEO di CIVIPOL.

Per parechje decennii Milipol Paris hà godutu un statutu mundiale cum'è l'avvenimentu di punta dedicatu à a professione di sicurità.Fornisce u foru perfettu per presentà l'ultime innovazioni tecnologiche in a zona, risponde in modu efficace à i bisogni di u settore in generale è ancu affruntendu i minacce è i periculi attuali.
Milipol Paris deve a so reputazione à a prufessionalità cunsumata di i so participanti, à a so installazione ferma internaziunale (68% di l'espositori è 48% di i visitori venenu da l'esternu), è à a qualità è a quantità di suluzioni innovatrici in mostra.L'avvenimentu copre tutte e aree di a sicurità di a patria.
Milipol Paris hè l'avvenimentu di l'acquistu di prudutti militari più grande è influente in u mondu internaziunale.Ogni annu per attruverà un gran numaru di visitatori prufessiunali da tuttu u mondu per visità u scambiu, a negoziazione è a cooperazione.

2017 è 2019 sò anni straordinariu. U numaru di visitori prufessiunali è l'effettu di l'esibitori anu superatu u scopu previstu.Per l'industria di l'equipaggiu di prutezzione, hè un tempu d'opportunità è di sfide.

Cù u rapidu crescita di l'ecunumia di a Cina è l'aumentu di l'esportazioni, a sicurezza è a qualità di i prudutti, l'istituzione di leggi è regulamenti, a migliione di i normi, a pressione diplomatica è altri prublemi anu senza dubbitu purtatu grandi sfide à l'imprese.L'uppurtunità sò riservate à quelli chì sò preparati, Milipol Paris ci darà l'uppurtunità di cunnosce un cliente, un affare, un mercatu fermu.

foto (2)

foto (1)


Tempu di pubblicazione: 05-Jan-2020